پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۵
کد خبر: ۱۳۷۹۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

ویژه برنامه فرهنگسرای منتظر در مصلی امام خمینی(ره)

به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های فرهنگی، هنری، خدمات ورزشی در قالب «فرهنگسرای منتظر»، جمعه ۲۰ بهمن‌ماه از ساعت ۱۰:۳۰ در مصلی امام خمینی(ره) اجرا می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با فرا رسیدن یوم الله دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و خدماتی در قالب ایستگاهی و نمایشگاهی با عنوان «فرهنگسرای منتظر» از ساعت ۱۰:۳۰ در محل برپایی نماز جمعه تهران در مصلی امام خمینی(ره) به نمازگزاران ارائه می‌شود.

نگار گذر انقلاب، مسابقه قران بخوانید جایزه بگیرید، مسابقه هوش چین امام زمان(عج) و چیدمان تصویر حضرت امام(ره) ، مسابقات فکری و رومیزی ، نقاشی صورت، مسابقه فوتبال دستی، رنگ آمیزی نقاشی کودکان با موضوع دهه فجر انقلاب اسلامی،مسابقه مار و پله با مضامین اخلاقی و بازی منچ از دیگر برنامه‌های اجرایی عنوان شده است.

با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و گسترش سطح آگاهی مردم در قالب طرح "کتاب در گردش"، نمازگزاران می توانند کتابی را انتخاب و بعد از مطالعه به نفر بعدی هدیه دهند و همچنین ثبت نام عضویت رایگان کتابخانه ها از دیگر خدمات قابل ارائه در نماز جمعه تهران است.

خدمات گروههای جهادی، طب سنتی و همچنین غربالگری و تست فشار خون نیز از دیگر برنامه های است که توسط گروههای مردمی به نمازگزاران تهران در فرهنگسرای منتظر خدمات ارائه می دهند.

دبیر خانه فرهنگسرای منتظر در فرهنگسرای اخلاق واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه،  خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار فعالیت می کند.  

نظر شما